آیا برای بیش خرید ملک از سازنده نیازی به تایید مالک نیز هست؟

1396/08/10 در ساعت 13:31:00

آیا برای بیش خرید ملک از سازنده نیازی به تایید مالک نیز هست؟

آیا برای بیش خرید ملک از سازنده نیازی به تایید مالک نیز هست؟

بله. از آنجا که سازنده و مالک زمین در ساختمان در حال ساخت، شریک هستند، در صورتی که واحدهای ساخته شده بین سازنده و مالک زمین تقسیم نشده، باید موافقت برای خرید ملک از هر دوی این اشخاص گرفته شود. در صورتی هم که واحدها در قرارداد تقسیم شده است، باز هم گرفتن موافقت مالک برای جلوگیری از اختلافات احتمالی و مشکلات بعدی آن،  مناسب تر است.

نظر جدید