آیا در ملک مسکونی با موقعیت اداری می توان فعالیت اداری کرد؟

1396/08/10 در ساعت 13:03:00

آیا در ملک مسکونی با موقعیت اداری می توان فعالیت اداری کرد؟

آیا در ملک مسکونی با موقعیت اداری می توان فعالیت اداری کرد؟

بر اساس مقررات، برای اشتغال به مشاغل اداری، می بایست از مکان های با کاربری اداری استفاده کرد. شهرداری ها از چنین استفاده های غیر مجاز جلوگیری می کنند و با رای کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری ها واحد مورد نظر را پلمپ می نمایند.

نظر جدید