برای تفکیک کنتور های گاز یک ساختمان چه کنیم؟

1396/08/06 در ساعت 12:28:00

برای تفکیک کنتور های گاز یک ساختمان چه کنیم؟

برای تفکیک کنتور های گاز یک ساختمان چه کنیم؟


💠 مالکین تمامی واحد ها می بایستی با هم جهت اخذ اشتراک اقدام نمایند و #رضایت خود را از تفکیک اشتراک به صورت #کتبی و با معرفی یک نفر نماینده اعلام می نمایند. در غیر این صورت تا مراجعه بقیه ساکنین آپارتمان مورد نظر عملیات نصب کنتور صورت نمی پذیرد.

💠 نماینده واحد ها به همراه معرفی نامه و کارت شناسایی به ادارات گاز نواحی مراجعه نموده و فرم های درخواست قطع گاز و در خواست تفکیک اشتراک را تکمیل می نماید.

💠 تجهیزات از طرف شرکت گاز جمع اوری می شود و سپس سیستم لوله کشی اصلاح و تفکیک می گردد.
پس از اتمام لوله کشی برای هر واحد نقشه جداگانه ای تهیه می شود.

💠 این نقشه ها باید به سازمان نظام مهندسی شهر مربوطه ارایه شود.
💠 سازمان نظام مهندسی پس از بازرسی  2 برگ تاییده لوله کشی را در اختیار  نماینده مالکین قرار می دهد .

💠 نماینده مالکین با ارایه تاییده ها به ادارات گاز، اجازه تفکیک انشعاب را از اداره گاز گرفته و به مالکین تحویل می دهد.

💠 هر مالک می تواند مجوز اداره گاز را به همراه سند مالکیت ومدارک شناسایی به دفاتر خدمات مشترکین مرتبط با گاز ، جهت اشتراک پذیری ارایه می نمایند.

نظر جدید