اگر مالك از آپارتمان خود استفاده نكند، بازهم نسبت به پرداخت هزينه هاي مشترك ساختمان تعهد دارد؟

1396/07/23 در ساعت 23:40:00

اگر مالك از آپارتمان خود استفاده نكند، بازهم نسبت به پرداخت هزينه هاي مشترك ساختمان تعهد دارد؟

اگر مالك از آپارتمان خود استفاده نكند، بازهم نسبت به پرداخت هزينه هاي مشترك ساختمان تعهد دارد؟

اگر مالك از آپارتمان خود استفاده نكند، بازهم نسبت به پرداخت هزينه هاي مشترك ساختمان تعهد دارد؟

مالك آپارتمان، حتي اگار از ملك خود استفاده نكند متعهد است كليه هزينه هاي مشترك ساختمان مانند شارژ، برق مشاعات و حقوق سرايدار را پرداخت كند.

نظر جدید