براي تخليه ملك استيجاري بايد به چه مرجعي مراجعه كرد؟
1396/07/23 در ساعت 23:38:00
براي تخليه ملك استيجاري بايد به چه مرجعي مراجعه كرد؟
اگر قرارداد اجاره بدون حق سرقفلي و كسب و پيشه باشد، دادخواست تخليه به شوراي حل اختلاف محلي كه ملك در آن قراردارد تقديم مي گردد و اگر قرارداد اجاره داراي سرقفلي و حق كسب وپيشه باشد، دادخواست تخليه به دادگاه محلي كه ملك در آن واقع است تقديم ميگردد.