براي تخليه ملك استيجاري بايد به چه مرجعي مراجعه كرد؟

1396/07/23 در ساعت 23:38:00

براي تخليه ملك استيجاري بايد به چه مرجعي مراجعه كرد؟

براي تخليه ملك استيجاري بايد به چه مرجعي مراجعه كرد؟

اگر قرارداد اجاره  بدون حق سرقفلي و كسب و پيشه باشد، دادخواست تخليه به شوراي حل اختلاف محلي كه ملك در آن قراردارد تقديم مي گردد و اگر قرارداد اجاره داراي سرقفلي و حق كسب وپيشه باشد، دادخواست تخليه به دادگاه محلي كه ملك در آن واقع است تقديم ميگردد.
 

نظر جدید